środa, 23 lipca 2014

Sesja z Natalią


Witam Was serdecznie!


Już od dawna noszę się z zamiarem założenia bloga, ale szczerze mówiąc nie bardzo umiem się odnaleźć :)
Może ktoś mógłby mi doradzić jak upiększyć to mizerne tło i całą resztę? Proszę!
Mam nadzieję, że po pewnym czasie łatwiej mi przyjdzie ogarniać te wszystkie szablony itd., ale nie o tym.


Pierwszy wpis - pierwsza sesja.
Chciałabym Wam pokazać moją pierwszą wspólną sesję z fotografem Jasiem, który też stawia swoje pierwsze kroki w uwiecznianiu ludzi.

Chętnie poznam Waszą opinię na temat mojej pracy, to znaczy makijażu i fryzury.

Miłego oglądania!









Zapraszam póki się nie rozkręciłam na mój fanpage na Facebook'u - https://www.facebook.com/MakeUpbyAgaKowalska
tam mnie i moich prac zdecydowanie więcej ;)

Pozdrawiam!
Aga

4 komentarze:

  1. no to kochana powodzenia :) ja zauwazylam ile to czasu ciągnie, ale staram sie nie rezygnować :) a moim skromnym zdaniem masz za nisko rzesy przyklejone i mam w tedy wrazenie ze ma opadajacą powieke :) taka mala rada :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pierwszy komentarz i radę na moim blogu! :)
      na zdjęciach to nie ja, ale koleżance może faktycznie trochę za daleko kępki przykleiłam :)
      pozdrawiam!

      Usuń
  2. Zakochałam się we fryzurze <3 cudowna! Czym robiłaś loki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lokówką stożkową Remington :) plus grzywka trochę nakręcane na prostownicę ;)

      Usuń